FANDOM

wakacje - film na kanale KlocuchRecenzje wstawiony 7 lipca 2014 roku. Nasz recenzent na podstawie gry GTA Sa Nandreas pokazuje, jak i gdzie można spędzać wakacje, co można na nich robić.

OpisEdytuj

Na sam początek Klocuch wita nas dwa razy "no cześć". Potem wchodzi do garażu i stąd wyjeżdża swoim kamperem, którym następnie jedzie do "lumpeksa" z tanią, dobrą odzieżą. Wychodzi ze sklepu ubrany w letni strój - czapeczkę, krótkie spodenki i bezrękawnik (poza majtkami cały ubiór jest czarny). Podczas wycieczki nad wodę, Klocuch opowiada o tym, co można robić podczas wakacji, np. zbierać truskawki lub wiśnie, wyjść z psem na spacer czy też wybrać się na jakąś wycieczkę. 

Klocuch zatrzymuje się przy wodzie, jednak nie poleca nam pływać tam, gdzie nie ma ratownika, bo tak jest niebezpiecznie. Podczas drugiego postoju, tym razem przy plaży, Klocuch mówi, że tam właśnie jest bezpieczniej i fajniej. Ostrzega nas też, żeby nie wypływać zbyt daleko od brzegu, ponieważ możemy się utopić. Następnie Klocuch zabiera nas do lasu, mówiąc nam, że można również wybrać się w góry na wakacje. 

Na koniec Klocuch naucza nas, że najważniejsze jest to, aby bezpiecznie wrócić do domu. To, co Klocuch robi to parkuje swojego kampera w swoim garażu. Pod sam koniec Klocuch spotkał menela, który siedział na schodach domu naszego mistrza. Recenzent nasz wygonił go spod chaty, a nastepnie rzucił prosto w niego koktajlem Mołotowa. 

CiekawostkiEdytuj

  • Jedna z piosenek, która jest puszczana podczas podróży to Kombi - Nie ma zysku.
  • Prawdopodobnie żaden recenzent nie zrobił podobnego filmu jak Klocuch, ostrzegającego przed niebezpieczeństwami, jakie mogą się wydarzyć podczas wakacji.
  • Choć na swoim koncie Klocuch ma ponad 22 miliony $ to i tak chodzi do "lumpeksa".
  • Samochód, którym porusza się Klocuch podczas podróży to SAAB 92HK.

Link do filmuEdytuj

http://www.youtube.com/watch?v=Y-jwvGdPdzY