FANDOM

wakacje - film na kanale KlocuchRecenzje wstawiony 7 lipca 2014 roku. Nasz recenzent na podstawie gry GTA Sa Nandreas pokazuje, jak i gdzie można spędzać wakacje, co można na nich robić.

Wakacje (BQ)

Informacje Edytuj

Link: http://www.youtube.com/watch?v=Y-jwvGdPdzY

Opublikowany: 7 lipca 2014

Opis: wycieczka gta

Kategoria: Gry

Tagi: "klocuch12,recenzja,pl,myszoludzie zabwa wyspy bezpieczne wolne murzyn"

OpisEdytuj

Na samym początku Klocuch wita nas dwa razy "no cześć". Potem wchodzi do garażu i stąd wyjeżdża swoim kamperem, którym następnie jedzie do "lumpeksa" z tanią, dobrą odzieżą. Wychodzi ze sklepu ubrany w letni strój - czapeczkę, krótkie spodenki i bezrękawnik (poza majtkami cały ubiór jest czarny). Podczas wycieczki nad wodę, Klocuch opowiada o tym, co można robić podczas wakacji, np. zbierać truskawki lub wiśnie, wyjść z psem na spacer czy też wybrać się na jakąś wycieczkę. 

Klocuch zatrzymuje się przy wodzie, jednak nie poleca nam pływać tam, gdzie nie ma ratownika, bo tak jest niebezpiecznie. Podczas drugiego postoju, tym razem przy plaży, Klocuch mówi, że tam właśnie jest bezpieczniej i fajniej. Ostrzega nas też, żeby nie wypływać zbyt daleko od brzegu, ponieważ możemy się utopić. Następnie Klocuch zabiera nas do lasu, mówiąc nam, że można również wybrać się w góry na wakacje. 

Na koniec Klocuch naucza nas, że najważniejsze jest to, aby bezpiecznie wrócić do domu, parkując swojego kampera w swoim garażu. Pod sam koniec Klocuch spotkał menela, który siedział na schodach domu naszego mistrza. Recenzent nasz wygonił go spod chaty, a następnie rzucił prosto w niego koktajlem Mołotowa. 

Klocuch lubi zbierać wiśnie, truskawki

Kadry Edytuj

CytatyEdytuj

Jak wiecie są wakacje. Yy, to może trzeba by było jakąś wycieczkę sobie zorganizować. To bieremy samochód i coś robimy. O! Włączę swoje ulubione radyjko i w drogę!

No dobre, ruszamy w podróże wakacyjne.

Można odpoczywać, wiadomo, ale wszystko z umysłem.

Ale my pojedziemy sobie w takie lepsze miejsce. Bezpiecznie i... słonecznie (śmiech)

Macie wodiczkę, można se popływać. Tylko blisko na... do brzegu, bo nie chcemy na te głęby tam wpływać, bo tam niebezpiecznie. Można nie wiem, poleżeć se, se z...pfff...

No i życze wam, żeby was, wakacje były też takie fajne jak moje, żebyście też mieli takie przygody. Fajnie żebyście se, w ogóle, wszystko, Ale i tak najwazniejsze jest, żeby całemu wrócić do domu, żeby wszystko dobrze się skończyło. No i dobrych wakacji wam. I serwus.

Co mi tu dziad jaki? Co za pijok? Nie masz domu swojego? Siadaj se gdzieś indziej.

Już chyba nie masz takich biegów. Ahaha!!...

CiekawostkiEdytuj

  • Z piosenek, która były puszczane podczas podróży to Kombi - Nie ma zysku', Piotr Szczepanik - Goniąc Kormorany' oraz Kombii - Myślę o Tobie
  • Prawdopodobnie żaden recenzent nie zrobił podobnego filmu jak Klocuch, ostrzegającego przed niebezpieczeństwami, jakie mogą się wydarzyć podczas wakacji.
  • Choć na swoim koncie Klocuch ma ponad 22 miliony $ to i tak chodzi do "lumpeksa".
  • Samochód, którym porusza się Klocuch podczas podróży to SAAB 92HK.