FANDOM

AN66SAz6wRGL5k8trogM5dBwEU QdqmlKhJHD9kCZg=s0

Logo Szczupixa

Znany też jako "kolega Klocucha".

Prawdopodobnie najlepszy przyjaciel Klocucha. Często występuje w jego filmach (gra wspólna, kabarety itp.). Więcej informacji w artykule o filmach ze Szczupixem.

Niektórzy myślą, że Szczupix pomaga Klocuchowi w obróbce filmów oraz w dobieraniu gier do zrecenzowania.

W odróżnieniu od Klocucha, Szczupix wydaje się być zwyczajnym chłopakiem. Mówi praktycznie bez błędów. Często wyzywa Klocucha od idiotów, gdy ten zrobi coś źle (co nie znaczy, że się nie lubią).

Prowadzi swój własny kanał - SzczupixFilm, na którym wstawił 2 filmy z trików na motorze i bmx'ie w Sa Nandreas.

Pomógł Klocuchowi m.in. w montażu filmiku Klocuch - mistrz trikow na bmx na konkurs na serwerze PPS (Polski Party Server).

Niestety, od dawna kolega raczej już nie nagrywa z Klocuchem.

Co ciekawe Klocuch w filmiku sprawdzian z mnie (3 października 2015) przy pytaniu Jak się nazywa kolega z którym Klocuch czasem nagrywał filmy? uważa że się tak nie nazywał. ("No nie wiem, może być NRGeek ale ...... nie no chyba Szczupix, ale on się tak nie nazywa").

Pojawił się również gościnnie w tvgry - mecz finalowy ligi o puchar mistrzostwa swiata sezonu pilki noznej. Były to jednak stare nagrania jego głosu z poprzednich filmów.

SzczupixFilm Edytuj

Informacje o kanale

Data dołączenia: 23 sierpnia 2012

Opis: różne filmy z gier

Tagi: -

GTA SA - rowerowa jazda
GTA SA - rowerowa jazda

GTA SA - rowerowa jazda

Opublikowany: 25 sierpnia 2012

Opis: triki na rowerze

Kategoria: Gry

Tagi: "rower","triki","gta","sa","sanandreas","skoki","jazdy","slizgi","parasko"

GTA SA - motorowa jazda
GTA SA - motorowa jazda

GTA SA - motorowa jazda

Opublikowany: 29 sierpnia 2012

Opis: triki na motorze

Kategoria: Gry

Tagi: "miecze,zbroje,czarodzieje,dlugie,gadanie,fajna,arena,folia,smoki,zwis"