FANDOM

KlocuchRecenzje – nowy kanał Klocucha,
Klocuch Król Polskiego YouTube

Aktualny avatar

zamieszcza na nim wszystkie swoje najnowsze filmy. Został założony po utracie konta Klocuch12. Pierwszym filmem był kabaret wrzucony 7 lipca 2012 roku.

Kanał funkcjonuje do dziś ze zmienioną nazwą na Klocuch.

FilmikiEdytuj

Od czasu pierwszych filmików król polskiego jutuba ruszył z kopyta. Publikacje mimo starego stylu zaczęły wykazywać się większą jakością, a oceny zaczęły być bardziej pozytywne, bo hejterzy prawdopodobnie olali sprawę lub myśleli, że Klocek nie ma drugiego konta i twórca odszedł. Od tego momentu również nawiązał współpracę z wieloma polskimi jutuberami, co jeszcze bardziej pozytywnie wpłynęły na przyszłość jego projektu.

Pojawiły się 3 nowe typy filmików, czyli seriale, gry dzieciństwa i przeróbki zwane kabaretami. Te ostatnie najbardziej odcisnęły piętno na rozwoju kanału, bo przed piosenkami osiągnęły największy sukces z jego serii.

Można byłoby się spodziewać powolnej zmiany kanału na kanał przeróbkowy, lecz tak się nie stało z jednego powodu. W jednym z jego filmików stwierdził, że nie robi contentu dla pieniędzy lecz dla zabawy. Jako hobby.

W 2018 roku zaczął robić piosenki, trzy publiczne i 4 niepubliczne. Pierwszą z nich, wilki wersja koncertowa,  opublikował 18 maja 2018.

PopularnośćEdytuj

Na starcie Klocuch nie miał lekko. Część jego widzów albo nie wiedziało o nowym kanale albo nie dowierzało, że to nie jest kolejny podszywaniec. Autor filmików nie poległ, a wręcz przeciwnie, po pewnym czasie jego wyświetlenia stały się coraz większe. Widownię Klocka podbijali ludzie, którzy usilnie próbowali zdemaskować twórcę. Jednakże przestali to robić w 2015 roku, gdy największe fora na ten temat upadły. Kolejny wzrost nadszedł gdy użytkownicy Wykopu wrzucili kabaret - tureckie problemy na tą stronę. Największy boom na Klocucha został odnotowany po parodii Gucci Gangu i się utrzymuje do dziś.

Niestety wraz z tym zwiększyła się liczba normików oglądających Klocka, co odznaczyło się negatywnie na społeczności. Najwyraźniej w tej sprawie Klocek zainterweniował pod filmikiem tu jest moj prezent gdzie na końcu zachęcał żeby część widzów unsubowało twórcę i żeby zostali tylko najbardziej zainteresowani.

AvataryEdytuj