FANDOM

1

Najnowszy avatar kanału Klocuch12

Klocuch12 - stary kanał Klocucha na YouTube. Publikował on tam swoje filmy w latach 2010-2012, dopóki konto nie zostało skradzione przez hakerów. Zostało mu ono zwrócone, lecz go już nie używa, ponieważ ma nowy kanal - Klocuch. Ostatni raz wrzucił film w marcu 2016.

HistoriaEdytuj

Pierwszym historyczną publikacją Klocucha na tym kanale (i co za tym idzie kiedykolwiek) to The Nomand Soul - wideorecenzja. Obecnie nie jest dostępna poza reuploadami, jednak pozostała jego wczesna twórczość jest dostępna (Dink Smalwod - recenzja pl, Murk - recenzja pl) W tych filmikach Klocuch poza swoim młodym wiekiem nie wykazywał dziwnych zachowań, takich jak dziś. Wydawały się nawet dobre jak na sprzęt, który używał do nagrywania. Na początku używał darmowej wersji frapsa. Dopiero od GTA SA Nandreas - recenzja (morzliwości) Klocuch zamieniał się z dziecka z frapsem w największego trolla polskiego Jutuba, przed którym Testoviron czy Lord Kruszwil może tylko klękać. Jakość nagrania wyraźnie spadła (można oglądać jedynie w 144p), a autor nagrał dźwięk ze swoim charakterystycznym słownictwem dopiero po filmiku.

Informacje o koncie: Edytuj

Opis: Recenzje rysowanie gry
Data dołączenia: 11 lis 2010

Linki: Google+   

Tagi kanału: Klocuch, 12, recenzja, pl, recenzje, gta, san, andreas, przeróbki, ivona.

AvataryEdytuj

Artykuł w budowanku