FANDOM

Mq1
Klocuch – znany wideorecenzent, twórca poradników, bajek, kabaretów i seriali uważany przez niektórych wielbicieli za „Króla polskiego YouTube’a”.

Obecnie prowadzi kanał na youtube oraz stronę internetową na blogspocie.

Historia

Swoją karierę rozpoczął na kanale Klocuch12 w 2010 roku, miał jednak wówczas stosunkowo niewielką oglądalność. Szerszą publikę zdobył dzięki recenzjom popularnych gier takich jak GTA, Need for Speed czy też Minecraft. Na jego kanale przeważały negatywne oceny i komentarze, sporo osób twierdziło że jest tylko zwykłym dzieckiem chcącym nagrywać filmy na Youtube.

W wakacje 2012 hakerzy wykradli hasło do jego konta, a on sam nie mógł się przez dłuższy czas zalogować. Wówczas stworzył drugi kanał – KlocuchRecenzje – na którym wrzuca filmy do dziś. Ich jakość uległa pewnej poprawie, zaś oceny i komentarze są głównie pozytywne. 

Demaskowanie

Jako że klocuch jest postacią bardzo tajemniczą, powstało wiele spekulacji na jego temat. Osoby takie jak PrzedluzakDawid7531Paladyn400 i inni próbują zdemaskować tożsamość wideorecenzenta, na ogół z bardzo różnymi skutkami. Więcej o demaskowaniu można przeczytać w tym artykule.

Tajemnicza aktywnosc

Klocuch od jakiegoś czasu zaczął publikować tajemnicze livestreamy i jeden najbardziej tajemniczy[1], gdzie słychać strzał w komputer(jeśli chodzi o to to może wróci na starym komputerze).