FANDOM

DjOnioyo
DjOnioyo - najpopularniejszy twórca remixów związanych z Klocuchem.

Cały jego kanał na youtubie jest poświęcony naszemu recenzentowi. Podobno subskrybuje go sam Klocuch, co może potwierdzać ten stary screen.

Założył konto 11 listopada 2011, a remixy tworzy od 2012 roku. Do swoich przeróbek używa programów: Fruity Loops Studio, Cubase, Reason, Sony Vegas.

Jego Klocuch kabaret - ratownicy Remix z 2016 roku znalazł się na niepublicznej playliście Klocucha: najwieksze hity.

DjOnioyo-0

Ostatni remix - kontrowersje Edytuj

3 czerwca 2018 opublikował swoje ostatnie klocuchowe dzieło: Klocuch - Kingdom Come: Deliverance [remix]

Zapytany w komentarzach o przyczynę rezygnacji z tworzenia, odpowiedział, że pisał z Klocuchem i okazuje się, że tamten "nie przepada za jego remixami". Podobno napisał Dj-owi, żeby "dał sobie spokój". Trudno uwierzyć, że sam mistrz mógłby w ten sposób krytykować dzieła swoich wiernych fanów. Przypuszcza się, zakładając, że Onioyo pisał prawdę, że Klocuch mógł mu tak odpowiedzieć ze zwykłej skromności.
AN66SAy3PwBYfwlJzW5wpyh0E4qEKRecB5Pf1W0XkA=s0

Na decyzję D-ja mógł wpłynąć fakt, że zrobił już bardzo wiele remixów przez tyle lat, a w ostatnim czasie większą popularność zyskały przeróbki Klocuch MAD Medley z kanału XVo1R.

Na filmie typu Q&A z 9 lipca 2018 sam Klocuch wypowiedział się w tej sprawie: "i co ja mam ci odpisywać Djonioyo, jak ty już i tak napisałeś, że ja ci niby odpisałem. I co to ma być?".